2012年7月2日月曜日

The exhibition was completed successfully!


クリエイターズマーケット名古屋、昨日で終了致しました。

6/30・7/1の2日間でしたが、雨の中たくさんの方にご来店頂きました。

本当にありがとうございました!

お客様と直接お話しできる時間、初めての名古屋を楽しく過ごせました。

いろいろなご意見を頂き、今後の制作に役立てて行きたいと思います。

私の小さな商品が、皆様の日常にちょっと寄り添えれば。

改めて、大人の遊び心たっぷりの商品を今後も作って行きたいと思います。




before open...
オープン前の風景


Jellyfish tote bag was sold out!
クラゲトートは完売しました!

ポートメッセ名古屋
Creator's market in the port messe Nagoya

この景色が興味深いですね。工業地帯でしょうか?
I'm interested the view around the port.
Looks like a industrial area?






ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
The creator's markets was completed successfully!

Thank you so so much for coming to our booth, it was raining days though.

I greatly appreciate that many people came to there as "muef" in rain.

I enjoyed directly talking with many customers and also nagoya!

For your uplifting, I will design next new bags... 


0 件のコメント:

コメントを投稿